Sjunde mars

Något mycket roligt hände nyss:
Emily ringer mig: "I'm coming over!" Jag svarar "ok, just let me put some pants on." (just den här konversationen har vi ovanligt ofta) Hur som helst rycker hon upp min dörr 20 sek senare, säger "I just drooled!", springer in på mitt rum varpå hon skriker "I have to fart!" och släpper en fis som inte är av denna värld och DÅ(!) knackar det på min dörr och in kommer... Calle Kristiansson!
Det var bara en väldigt udda scen i mitt liv. Väldigt rolig också. Calle förstod inte alls vårt redan pågående skrattanfall som inte direkt avtog när han klev in.

I övrigt har jag haft en jättefin födelsedag med frukost på sängen, sång i telefonen, lunch och bio inne i stan och sedan plättar och film på kvällen. Jag känner mig tillfreds med mitt liv!

Kommentarer
Postat av: Anja

hahahahaha, seriöst, helt otroligt! skulle gjort en hel del för att få se det in action! love u

2010-03-09 @ 23:53:26
Postat av: Minna

mycket mycket fin skratt-situation.

2010-04-03 @ 18:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0