Det här med att vara sexy och bitch.

I dag är det torsdag och min mage har varit i uppror hela dagen, jag vet inte vad det handlar om.
Igår kväll åkte Anton till Kiruna för att spela in låtar och sedan en skiva, det suger. Han var Wiks lilla solstråle, vi har dock sagt att vi ska åka och hälsa på honom när han får ett par dagar över.
Tidigare OTHade (OTH - one tree hill) jag och Emily i hennes rum tills vi båda somnade i fosterställning, dock lyckades vi vakna precis lagom till middagen. Så det var ju trevligt. Jag tror inte jag är helt vaken än.
Imorrn ska jag, Elina, Ida, Emily, Elinas kompis och några till ha vin och ostkväll. Tjej och skvallerkväll med andra ord.
Hörde precis något väldigt roligt på P3, dom pratar om hurvida det är rätt att chefer kan kolla upp din FB eller blogg och sedan avskeda dig grundat på vad du skriver eller bilder där.
Radioprataren: "Så du tycker inte det är ok att en tjej t.ex. har på sig en t-shirt med trycket "Sexy Bitch" på sin blogg?"
Inringare: "Nej, det tycker jag inte. Jag är emot hela grejen med att kalla folk bitch o.s.v."
Den här bilden togs i fredags.


(Sexy Bitch Linn och Ida.)


Kommentarer
Postat av: Anja

Linn, vackra Linn, du har blivit en riktig kvinna! <3

2010-01-29 @ 01:14:29
Postat av: ExoticeroticEMILY

We all have the right to be sexy bitches and to NOT BE ASHAMED!

2010-01-29 @ 17:38:22
Postat av: Anonym

or fired

2010-01-29 @ 17:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0