ONSDAG

Idag kom Emily tillbaka till Wik, helt fantastiskt! Hon fick även en smärre chock när hon kom in i sitt rum och såg välkommen-hem-presenten som jag och Ida placerat där - nämligen Kevin, en hemmagjord docka iklädd stringkalsong och med Magnum XL kondom uppstickandes ur fickan utsträckt på hennes säng.
I helgen är det födelsedagsfest och avskedsfest (hemskt) i skolan, det är även tydligen hatt-tema så det får jag jobba lite på. Det kommer bli mycket fest i alla fall, det är ett som är klart.
Förhoppningsvis kommer jag snart även kunna använda min riktiga kamera och därmed lägga upp andra bilder än de tagna på mig med min webcam.



Kommentarer
Postat av: anja

avskedsfest..hmm..aja det viktiga är ju faktiskt att det blir fest!

2010-01-20 @ 18:33:12
Postat av: Minna

hatt-tema, nice...eller?

Tror dess värre inte att jag kan ta mig till wik :(

Har en hunking kvar och massa annan skit. Vilken helg var det Andreas och dom skulle upp, så jag vet när jag inte ska komma!?

2010-01-20 @ 19:16:22
URL: http://detarbaralitesaliv.blogg.se/
Postat av: exoticeroticEMILY

Hehehe. . .Kevin. . .

2010-01-21 @ 09:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0