Kärvt och kallt och allmänt jävligt

Snor, jag avskyr snor. Inte för att det är överdrivet äckligt - det är äckligt, men det finns värre saker. Problemet är andnöden, sömnsvårigheterna, total avsaknad av smak i munnen och det efterblivna ansiktsuttrycket som kommer i och med andnöden. Jag har hellre hög feber än snor i näsan, helt ärligt.
En annan sak som gick åt helvete idag var mitt och Emilys dagliga One Tree Hill-avsnitt (en ny trevlig rutin vi satt igång). Hennes internet la ner titt som tätt och det tog oss nästan två timmar att titta på det 44 min långa avsnittet. Vi missade dessutom de sista två minuterna helt eftersom... jag orkar inte ens gå in på varför men det var överdrivet störigt. OCH(!) jag är pank. 2010 kunde börjat bättre, jag förväntar mig stordåd som kompensation.

Kommentarer
Postat av: Anja

hahaha, jag säger ju det! 2010 kan ta sig nånstans! vi vill ha 09 tillbaka!

2010-01-12 @ 16:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0