White Lies

Nu, bara för att inte vara sämre än Minna, så skriver jag ett till inlägg.
Nästa onsdag ska jag, Minna, Bodil och Magnus på White Lies på Berns i Stockholm. Ska bli grymt roligt. Som vanligt finns det inte mycket planerat runt det här, väldigt steriotypiskt för familjen. Jag hoppas du(Minna) har lite överseende med det här med tanke på att du åker ända från Karlstad. Det kanske inte går så bra med tåg till Uppsala. Jag brukar aldrig boka biljetter i förväg så jag vet inte.
Jag insåg precis att jag inte har någon aning om vad som händer om man är sen med en räkning. Men jag har ingen lust att ta reda på det så jag tänker nog betala min hyra idag.

När jag är tillbaka på Wik har jag bestämt mig för att börja på en målning. Jag blev grymt inspirerad och sugen när jag såg att Emily hade gjort en sjukt cool tavla under lovet. Jag lär nog försöka mig på att måla en häst. Alltså borde jag beställa nån snygg plansch från Allposters i svartvitt för att balansera upp. Möjligtvis Butch Cassidy and the Sundance Kid, men åandra sidan kanske jag inte vill ha både cowboysare och hästar på väggarna. Only future will tell.

(måste flika in att jag till min stora lycka lyckades sätta på tvn i tid till ett avsnitt av Man Vs. Wild. Bara därför ska jag lägga upp en bild på Bear Grylls, min framtida man.)






Jag hittade även den här bilden på min dator. (Fråga inte vem som sparat den. Jag vet, jättekonstigt!)
Jag lägger upp den också.


Kommentarer
Postat av: anja

oh jag vill se de bilderna!!! du får jätte jätte gäärna skicka på hothothotmail!

2009-10-29 @ 12:41:18
Postat av: anja

så lågt att säga så om min medos gröna hängslen Linn..riktigt lågt..



tänk på att han bor på madrassen du ska sova på!!

2009-10-30 @ 15:25:31
Postat av: minna

haha, ja oj vem kan ha sparat den????

Jag är numera nöjd med planeringen till onsdag,,, en fråga har jag dock... jag ska väl ta tåget till stockholm... eller är det inte där vi ska ses och äta???

2009-10-30 @ 23:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0