The Slottsfest

Igår tog den omtalade slottsfesten äntligen plats. Det var verkligen sjukt kul, vi fick se våra lärare spela slottets tidigare ägare Horn, Sparre och Bielke samt en drös andra adliga människor. Detta innebar alltså att jag bland annat fick se två av mina lärare i tights och peruk, vilket lite av gjorde min kväll. Sen blev det runtvandring, mat och livemusik. Vi blev även adlade.
Kvällens höjdpunkter var nog Sebastian på dansgolvet(han körde allt från eget till Travolta) och Antons skrik av skräck(Norrlands lugnaste dog nästan när han såg vår utspökade teaterlärare). Fast Ulrikas uppsyn i förmiddags tog nästan priset. Det var bland det mest bakfulla, håglösa nästan döda uttryck jag någonsin sett. Jag hade väldigt roligt. Jag ska väl inte skryta med att vara överdrivet pigg jag heller, jag gick upp, åt lunch, gick och la mig i tre timmar och vaknade igen, gick upp, åt kvällsmat och nu tänker jag sova igen. Men först så lägger jag upp en bild på mitt nya hår. Jag vill också be om ursäkt för att jag ser ut som jag gör men det var en hård kväll. Kan faktiskt säga att jag börjar längta hem nu, det ska bli skönt att komma bort från Wik-livet om en vecka även om jag gillar det enormt.


Kommentarer
Postat av: anja

ooooh när ska vii träffaaas... du bara åker hem när jag inte är hemma:( PUSS

2009-10-18 @ 22:40:42
Postat av: anja

fick ditt sms, men jag tar det här istället så alla kan se bara för att. jag kom på en sak-du har lov från helgen som kmr till nästa helg, ellerhur jaaa precis och då antar jag att du e hemma till helgen efter denna som kmr..logiskt va? joo för då e jag hemma förstår du! men självklart kan du maka dig hit då du föreslog! (hoppas jag inte får ett lika förvirrat svar tillbaka.)ps jag kan nog lugnt påstå att det här inlägget är det längsta du fått! puss

2009-10-19 @ 18:02:37
Postat av: Anonym

lärare i tights är ju alltid gött...? Låter som jävligt mycket kul. Vi hade en liknande händelse här om dagen då det var farligt mycket folk i köket och en väldigt bakfull och sjuk Alex kliver in i köket, skriker till, vänder och går tillbaks till hans rum. Förstördare kille har jag inte sett pålänge.

Mors

2009-10-19 @ 21:24:16
Postat av: Minna

öh, det var jag

2009-10-19 @ 21:24:49
Postat av: mamma

2009-10-21 @ 08:12:30
Postat av: mamma

Vad fin du blev. Nu längtar jag efter dig så det knakar. Det ska bli jättekul att få hem dig till helgen :-) Ser att du har kul, härligt!

Kram o puss Mamma

2009-10-21 @ 08:16:35
Postat av: Minna

jag tar med mig bilderna den 4e :)

2009-10-25 @ 13:29:32
Postat av: anja

hahaha, din jävel, du gissade rätt på alla men den sista var svår- han har faktisk fått vargpäls! men va trodde jag liksom, om det är nån som är expert på djur är det du min kära!

2009-10-25 @ 17:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0