Hej igen bloggen

Oj, vad länge sen det var jag skrev. Nu är jag hur som helst hemma i Norrköping och under de senaste dagarna har jag festat(med vänner), sett film (med vänner), gått promenader (med vänner), ätit våfflor (ja, med vänner) och idag ska jag ha ett Supernatural-maraton (med bror). (oj, vad störigt det blev med alla parenteser. Förlåt.)
Annars har jag hängt i vår numera minst sagt kompakta lägenhet tillsammans med mor, far och hantverkare. På lördag åker jag till Uppsala där jag och Elina ska ut och roa oss på allhanda sätt. Nästa helg är det dessutom Hallowenfest på Wik och jag har ingen aning om vad jag ska gå som! Hjälp någon??
Jag såg idag att Minna hade skickat bilderna från midsommarafton och det slog mig hur extremt skabbig alla såg ut. Inget illa menat nu, jag var själv i topp tre. Minst. Men ändå, det var inte riktigt så jag mindes det...eller var det det?

Kommentarer
Postat av: Andreas

Näe, jag tänkte precis samma sak. Jag mindes oss som stiliga, fyndiga och möjligtvis LÄTT berusade.

2009-10-29 @ 11:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0