O M G

Jag har  mycket roligt framför mig just nu, det är helt utan rim och reson. Imorrn ska jag och Emily ha slumberparty med bakning, ansiktsmasker, film och skvaller. Sen på fredag drar vi till Norrköping och gör staden under helgen, och slutligen på tisdag ska jag och fyra fina flickor från Wik se New Moon inne i Uppsala. Ni hör ju själva. Helt sjukt mycket kul.
Igår hade jag myskväll med Bodil, vi åt tacos och såg Little Miss Sunshine som jag inte sett tidigare. Låten "Superfreak" har stigit till nya höjder för mig nu.
Snart är det lunch och jag är fruktansvärt hungrig - som alltid här - så jag hoppas det blir något gott. Vilket det brukar bli. Maaaat.
...jag har koncentrationssvårigheter nu så jag slutar skriva här. Hej då.


Kommentarer
Postat av: anja

oh va glad jag blir nu när du skriver om allt kulikul som väntar! PUSS

2009-11-18 @ 19:47:46
Postat av: Minna

sjukt mycket kul!

2009-11-20 @ 10:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0