Hej Ho

Jag trodde vi hade lagt ner bloggandet men det hade vi tydligen inte. Just nu har jag lite bråttom så jag ber om ursäkt för eventuella stavfel och inkorrekta meningsuppbyggnader.
Här har det gått och blivit december (som i övriga Sverige antar jag) och jag har därför pyntat mitt rum med granris, rönnbär och små julkulor. Jag har även varit driftig och tryckt diverse saker som jag kommer komma att ha stor nytta av. Jag är nöjd. I helgen så ska vi inte till Uppsala för lunch och julmarknad.
Jag vet inte vad jag ska skriva so  är av vikt...jag är lätt stressad så jag laddar upp ett par bilder så får det vara bra för kvällen.



Mitt Gene Kelly örngott av världsklass. (i bakgrunden kan ni även skåda ett liknade tryck på min vägg)




Min dörrprydnad till vänster. Mitt ansiktsuttryck är ett av djupaste koncentration i ett försök att få med dörren i bild utan att dra ur sladden till datorn. Man måste tänka spegelvänt och det har jag uppenbarligen svårt för.


Kommentarer
Postat av: Anja

Vadå sluta blogga, akta dig Linn.. sitter här och undrar om Taylor skulle tycka det var skoj att dejta liite äldre (och kraftigare) tjejer..bara sådär en kul grej liksom..

2009-12-01 @ 18:44:08
Postat av: Minna

Linn, du är en stjärna! Både av din otroliga koncentartion att dömma och din klockrena estetiska sida! Darn it, fan vad snyggt (båda)!

2009-12-01 @ 23:47:04
Postat av: Minna

Älskar Anjas kommentar.

2009-12-01 @ 23:47:27
Postat av: Lisa

den bästa tiden på årets, även jag ska på julmarkand i helgen. MYS!

2009-12-02 @ 12:09:20
URL: http://digsy.webblogg.se/
Postat av: Andreas

Fett snyggt örngott. Fast du borde haft Jasper istället.

2009-12-07 @ 18:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0