BLOGGA BLOGGA BLO-OGGA!

Idag är det fredag. Ikväll är det vegansk festmiddag med ris, bönor, spenat, majs och örter - som varje helg.  Sen är det fest. Parthej! Imorgon ska jag inte till Uppsala med Emily och äta lunch med hennes amerikanska vän Vivvi, det ska bli mysigt. Vi ska även passa på att inhandla vår version av knark - naturgodis.
Lekte även ljudlek med Anton i veckan, det var... intessant.
A: Gissa vad det här är! *gör klickande ljud*
L: Jag vet inte, en häst? Nån som knackar?
A: Nej! Men tänk nu! *fortsätter*
L: Men vad fan, det kan ju vara precis vad som helst!
A: Va, nej det kan det inte. Det kan ju inte vara en traktor t.ex.
*tystnad*
L: Jag vill inte leka mer.


Lite ledsen att jag missar Sönderfesten i Skövde, men jag hoppas vi kan dra ihop något roligt till nyår om folk tänkt fira i Norrköping? Jag tänker centralt, god mat, god dricka, goda vänner och en jävla massa fest.
Vill även tack dig Anja, för att du lade upp videon på den där snuskigt söta lilla varelsen. Jag höll på att avlida där jag satt.


Kommentarer
Postat av: anja

jag vet att du uppskattar det! tror den lille saken e en liten ryss (alltid trevligt!)



PUSS

2009-12-04 @ 13:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0