Att längta

Nu är det inte långt kvar tills det att jag åker hem och får träffa alla igen! Så även om vi har glögg-mys, fina resturangbesök och kommande tequila-fester ska det bli grymt skönt att få komma hem.
Idag ska jag in till Uppsala och träffa min kära syster och dessutom passa på att inhandla den redan nämnda spriten till fredag.
Idag har jag screentryck och jag har, hör och häpna, varit så produktiv att jag inte vet vad jag ska trycka längre. Idag är även en dag av längtan, många olika sorters längtan. Elina säger till mig att jag inte ska tänka så utan leva här och nu för det här året kommer passera så fort ändå. Hon har nog rätt. Men jag längtar ändå, jag längatar tills i eftermiddag då jag får träffa Bodil, jag längtar tills på fredag då det är fest och luciafirande, jag längatr till den 18e då jag ska åka hem, till julafton, till att gå på Avatar med Anna och Andreas... och oändligt många fler saker.

Jag vill ha vinterlandskap NU!


Kommentarer
Postat av: Lisa

jag åker också hem ungefär då. jag vill också ha vinter och juuul!

2009-12-08 @ 16:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0